Конкурс – «Бренд громади»
З 9 березня до 9 квітня 2021 року запрошуємо Вас до участі у конкурсі ідей – «Бренд громади»
Мета конкурсу – залучення креативних жителів до суспільного життя громади та розробки бренду Красилівської ТГ, який буде спрямовано на створення позитивного іміджу громади в Україні та за кордоном, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади та використовуватиметься в рекламних, промоційних та інших заходах.
Умови та структура конкурсу:
1. Завданнями Конкурсу є:
• залучення максимальної кількості учасників до розробки бренду громади;
• розроблення та створення унікального логотипу Красилівської ТГ;
• визначення кращого логотипу, як маркетингового інструменту для просування бренду Красилівської ТГ, який може однаково успішно використовуватись:
на інформаційно-рекламній продукції;
на подарунково-сувенірній продукції;
під час проведення ділових, наукових, туристичних та інших заходів (конгресів, фестивалів, концертів, ярмарок, виставок, тощо) на місцевому, регіональному, національному та міжнародному рівнях.
2. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації громади: емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення). До конкурсних робіт обов’язково додається заявка з відомостями про автора, що включають: прізвище, ім’я, по батькові, вік, місце роботи (навчання), контактні телефони.
3. Конкурсні роботи повинні містити графічне зображення бренду, специфікації кольорів, авторські пояснення щодо виконання логотипу. Факт участі в конкурсі передбачає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоцій них цілях.
4. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
5. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в електронному та друкованому вигляді до відділу економічного та агропромислового розвитку, інвестицій та регуляторної діяльності Красилівської міської ради (площа Незалежності, 2, каб. 221, 222).
Вимоги до конкурсних робіт:
• Бренд повинен бути сучасним графічним елементом, оригінальним за ідеєю та змістом художнього рішення, які відображатимуть мету та завдання Конкурсу.
• Бренд повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику Красилівської ТГ, ідентифікувати її в інформаційному просторі .
• Графічне зображення повинне являти собою логотип, що асоціюється з історією, культурою чи традиціями Красилівської ТГ, спрямований на підвищення духу патріотизму, любові жителів до Красилівської ТГ, формування духовності, виховання молодого покоління в дусі поваги до історії, народних традицій, звичаїв тощо.
• Логотип повинен відповідати нормам моралі та етики.
• Текст на логотипі, за умови його наявності, має складатися не більше, ніж із двох слів;
• Перевага надаватиметься логотипу із креативними ідеями.
• Логотип повинен бути однаково естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-білому (графічному) виконанні.
• Проєкт логотипу повинен супроводжуватись описом.
• Логотип повинен бути придатний для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо як в кольоровому, так і в монохромному варіанті).
• На конкурс логотипів не допускається подання зображення, права інтелектуальної власності, які (елементи яких) належать іншим особам.
• Нагородження переможця відбудеться після оголошення результатів Конкурсу.
• Робота переможця Конкурсу стає власністю Красилівської територіальної громади.
• Право щодо використання логотипу автора-переможця Конкурсу передається Красилівській територіальній громаді та організаторам Конкурсу.