Красилівська міська територіальна громада

Красилівська міська рада Хмельницької області

Онлайн сервіс "Почуй мене"

Громадська організація "Громадських рух "Соціальна єдність" та Міністерство соціальної політики України презентували спільний соціальний проєкт "Почуй мене", який покликаний полегшити комунікацію нечуючих людей з органами державної влади та сприятиме їх соціальній інтеграції.

 

- Про онлайн сервіс "Почуй мене"

Проєкт "Почуй мене" буде надавати послугу перекладача жестової мови в онлайн-режимі під час звернень нечуючих громадян до Міністерства соціальної політики через "Гарячу лінію" 15-39.

Унікальність проєкту полягає у тому, що заявники зможуть отримувати адаптовані пояснення до офіційної відповіді у вигляді відеолиста, записаного сурдоперекладачем. Враховуючи те, що більшість нечуючих мають проблеми зі сприйняттям текстів, новий сервіс значно спростить та полегшить процес комунікації при отриманні нечуючим будь-яких державних послуг.

Як оформити звернення

Для оформлення звернення на жестовій мові потрібно перейти за посилання: https://bit.ly/30ZdIJo, та натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповнити: ім’я, номер телефону, електронну пошту, ввести код активації та очікувати на підключення перекладача жестової мови.

Яку інформацію можна отримати

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

"Гаряча лінія" – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

Дзвінки на "гарячу лінію" 15-39 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

 

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на "гарячу лінію" з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь