Онлайн сервіс "Почуй мене"
Громадська організація "Громадських рух "Соціальна єдність" та Міністерство соціальної політики України презентували спільний соціальний проєкт "Почуй мене", який покликаний полегшити комунікацію нечуючих людей з органами державної влади та сприятиме їх соціальній інтеграції.
- Про онлайн сервіс "Почуй мене"
Проєкт "Почуй мене" буде надавати послугу перекладача жестової мови в онлайн-режимі під час звернень нечуючих громадян до Міністерства соціальної політики через "Гарячу лінію" 15-39.
Унікальність проєкту полягає у тому, що заявники зможуть отримувати адаптовані пояснення до офіційної відповіді у вигляді відеолиста, записаного сурдоперекладачем. Враховуючи те, що більшість нечуючих мають проблеми зі сприйняттям текстів, новий сервіс значно спростить та полегшить процес комунікації при отриманні нечуючим будь-яких державних послуг.
Як оформити звернення
Для оформлення звернення на жестовій мові потрібно перейти за посилання: https://bit.ly/30ZdIJo, та натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.
Заповнити: ім’я, номер телефону, електронну пошту, ввести код активації та очікувати на підключення перекладача жестової мови.
Яку інформацію можна отримати
- про субсидію від держави;
- про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
- про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
- як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
- про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
- як оформити грошові виплати при народженні дитини;
- про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.
"Гаряча лінія" – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.
Дзвінки на "гарячу лінію" 15-39 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на "гарячу лінію" з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.