Красилівська міська територіальна громада

Красилівська міська рада Хмельницької області

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Красилівської міської ради «Про затвердження тарифів на ритуальні послуги, що надаються Красилівською житлово-експлуатаційною конторою».

Дата: 27.04.2023 10:44
Кількість переглядів: 224

     Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Красилівської міської ради « Про затвердження тарифів  на ритуальні

послуги, що надаються Красилівською житлово-експлуатаційною конторою»

розроблений і виконаний до Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-IV та урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженого постановою КМУ від 11.03.2004 року №308.  Аналіз визначає правові , організаційні основи реалізації проекту рішення виконавчого комітету Красилівської міської ради «Про затвердження тарифів  на ритуальні послуги, що надаються Красилівською житлово-експлуатаційною конторою».

 

  1. Опис проблеми, яку пропонується вирішити шляхом державного

регулювання.

    До міськвиконкому надійшло звернення від Красилівської ЖЕК з проханням затвердити тарифи на ритуальні послуги , а саме: оформлення договору-замовлення на організацію поховання, копання могили, згідно

Необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11. 2003 року №193.

 

  1. Цілі регулювання

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в

Україні», «Про поховання та похоронну справу» затвердження тарифів на ритуальні послуги відноситься до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад і підлягає державному регулюванню.

     Цілями регулювання є:

- встановлення тарифів на ритуальні  послуги;

- забезпечення беззбиткової діяльності підприємства;

- сприяння проведенню своєчасної і в повному обсязі виплаті заробітної плати.

 

     3. Альтернативи.

     Під час розробки проекту рішення виконавчого комітету міської ради розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

  1. не затверджувати  тарифи на ритуальні послуги , що надаються

Красилівською житлово- експлуатаційною конторою;

  1. затвердити тарифи на ритуальні послуги , що  надаються

Красилівською житлово- експлуатаційною конторою.

      Аналіз вищевказаних альтернатив показує, що:

- перший спосіб не є прийнятним у зв’язку з тим, що у даному випадку

це призведе до погіршення фінансового стану підприємства, незабезпечення споживачів належним рівнем та якістю послуг, визначених чинним законодавством;

     - другий спосіб є прийнятним, тому що забезпечить у визначений законодавством спосіб досягнення встановлених цілей – якісного державного регулювання.

       Інші альтернативні способи досягнення встановлених цілей , у тому числі ті, які не передбачають регуляторного впливу - відсутні.

 

4. Відповідні заходи і механізм , який пропонується застосувати для

розв’язання проблеми.

        Вищевказану проблему планується розв’язати шляхом затвердження тарифів на ритуальні послуги. Вирішення проблеми повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення виконавчим комітетом міської ради «Про затвердження тарифів  на ритуальні  послуги, що надаються Красилівською житлово-експлуатаційною конторою».

Розробка рішення здійснюється за принципами законності, гласності (відкритості та загальнодоступності),колегіальності, урахування пропозицій тощо.

        Для впровадження даного регуляторного акта необхідно здійснити такі

організаційні заходи:

       - ознайомити населення з даним регуляторним актом;

       - розмістити даний регуляторний акт на офіційній сторінці Красилівської міської ради  в мережі інтернет ( krasyliv-rada.gov.ua ).

         Всі зауваження , які надійдуть в місячний термін з дня оприлюднення проекту регуляторного акта, будуть розглянуті та враховані при затвердженні тарифів на ритуальні послуги.

 

          5. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

          Об’єктивно назріла ситуація , яку можна вирішити лише шляхом прийняття рішення виконавчим комітетом міської ради , яким затвердити тарифи на ритуальні послуги. Затвердження тарифів на ритуальні послуги дозволить Красилівській житлово- експлуатаційній конторі своєчасно виплачувати заробітну плату працівникам підприємства. Дія проекту поширюється на всіх споживачів ритуальних послуг , що надаються Красилівською ЖЕК.

 

              6. Очікувані результати прийняття рішення.

              Загальні результати від введення в дію даного регуляторного акта будуть позитивними. Очікувані результати прийняття рішення визначено із застосуванням методу аналізу вигод та витрат:

 

Категорії суб’єктів, на яких впливає регуляторний акт

Органи влади

Вигоди

Витрати

- забезпечення стабільного та якісного надання послуг;

-зменшення кількості звернень (скарг) від споживачів щодо якості послуг

Додаткових витрат не передбачається.

Підприємство

Вигоди

Витрати

- стабільна робота;

- надання послуг відповідної якості;

- забезпечення беззбиткової роботи;

- дотримання вимог чинного законодавства.

Додаткових витрат не передбачається.

Населення

Вигоди

Витрати

- отримання стабільного та якісного надання послуг Красилівською житлово- експлуатаційною конторою.

Витрати на оплату послуг

Красилівської ЖЕК

       

    

                      7. Строк дії рішення.

                      Рішення є регуляторним актом, який діє для всіх спочивачів ритуальних послуг, що надаються Красилівською ЖЕК, і є обов’язковим до застосування на території м. Красилів. Строк дії регуляторного акта необмежений , з можливістю внесення змін  та його відміни ( або його окремих положень), у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

 

                  8.Показники результативності регуляторного акта.

                  Основними показниками результативності дії регуляторного акта є:

- дотримання вимог чинного законодавства;

- контроль за якістю надання послуг;

- зменшення кількості скарг споживачів;

- стан розрахунків та виплати заробітної плати.

 

                    9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

                     Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується через рік після набуття чинності регуляторним актом. Після всіх пропозицій та зауважень, буде підготовлено кінцевий варіант рішення  та подано на розгляд виконавчого коміткту Красилівської міської ради.

                   Пропозиції та зауваження надсилати :

- на адресу Красилівської міської ради Хмельницької області:

пл. Незалежності,2 ,  м. Красилів ,  Хмельницької обл., 31000, тел. 4-24-94.

- на адресу Красилівської  житлово- експлуатаційної контори:

вул. Щаслива,9 , м. Красилів ,  Хмельницької  обл., 31000, тел. 4-34-00,4-20-97.

                  

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь